زنان با سرعتی سریعتر از همیشه نقش های اجرایی را کنار می گذارند: گزارش

زنان با سرعتی سریعتر از همیشه نقش های اجرایی را کنار می گذارند: گزارش

زنان با سرعتی سریعتر از همیشه نقش های اجرایی را کنار می گذارند: گزارش
زنان با سرعتی سریعتر از همیشه نقش های اجرایی را کنار می گذارند: گزارش
آموزش و کدنویسی فایل های گرافیک وردپرس گالری عکس قالب سایت
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
  • اپل Apple Music Sing را معرفی می‌کند اپل موزیک تجربه اشعار در سطح جهانی خود را با یک ویژگی جدید برای طرفداران گسترش می دهد تا به راحتی ده ها میلیون
  • با افزایش هزینه های بیمه، کارمزد خدمات سواری Lyft Hikes برای سواری ها
  • زنان با سرعتی سریعتر از همیشه نقش های اجرایی را کنار می گذارند: گزارش
  • الیور وایمن با خرید شرکت مشاوره A&D Avascent موافقت کرد
  • مبارزه با مسمومیت غذایی: تغییراتی در طیور پیشنهاد شده است
  • محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

    زنان با سرعتی سریعتر از همیشه نقش های اجرایی را کنار می گذارند: گزارش

    این مطلب رو در چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 11:54 در سایت قرار داده است.

    زنان با نرخ‌های بالاتری نسبت به گذشته رتبه‌های بالای شرکت‌ها را ترک می‌کنند – زیرا در وهله اول احتمال ترفیع کارمندان زن در نقش‌های رهبری کمتر است.

    بر اساس گزارش جدید McKinsey & Co و LeanIn.org، برای هر زن در سطح مدیر که ارتقا پیدا می کند، دو کارگردان زن تصمیم می گیرند شرکت خود را ترک کنند. این سازمان‌ها که داده‌های 12 میلیون کارمند در بیش از 330 شرکت را تجزیه و تحلیل کردند، از سال 2015 وضعیت کارگران زن را با یافته‌ها در یک گزارش سالانه ردیابی کرده‌اند.


    ریچل توماس، مدیرعامل LeanIn گفت: زنان به اندازه مردان جاه طلب هستند، اما با بالاترین نرخی که تا به حال دیده‌ایم و با نرخ‌هایی بالاتر از مردان در رهبری شرکت‌های خود را ترک می‌کنند. ما واقعاً فکر می‌کنیم که این می‌تواند برای شرکت‌ها فاجعه باشد.»

    زنان مدت‌هاست که در محل کار در وضعیت نامناسبی قرار داشته‌اند، اما بسیاری از این مشکلات با همه‌گیری کووید-19 تشدید شده‌اند. بیمه شخص ثالث در کرج فقدان مراقبت از کودکان مقرون به صرفه به ترک نیروی کار زنان بیشتر از مردان در سال‌های اخیر کمک کرده است. شکاف دستمزد جنسیتی که در حال کاهش بود نیز در طول همه گیری متوقف شد.

    اکنون، افرادی که در بالاترین رده‌های سازمان خود قرار دارند در حال ارزیابی مجدد هستند - به دلیل کمبود فرصت‌های پیشرفت، انعطاف‌پذیری یا رفتار نابرابر یا ترکیبی از این عوامل و عوامل دیگر.

    سوزان چپمن هیوز را در نظر بگیرید که بعد از 11 سال کار خود را در یک شرکت پرداخت ترک کرد. چاپمن-هیوز، که تلاش‌های تحول دیجیتال را برای یکی از واحدهای تجاری خود انجام می‌داد، گفت فرصت بعدی که در آنجا به او پیشنهاد شد «با روایتی که برای خودش در نظر گرفته بود، مطابقت نداشت».

    او گفت: «هر سازمانی نمی‌تواند آنچه را که می‌خواهید برای بقیه شغلتان به شما بدهد. "شما باید به اندازه کافی باهوش باشید که این خواسته ها را دنبال کنید."

    بر اساس این گزارش، در حال حاضر از هر چهار رهبر C-suite تنها یک نفر زن است. این در مقایسه با یک در 20 زنان رنگین پوست، بر اساس خلاصه.

    و به ازای هر 100 مرد ارتقاء یافته به سمت مدیریت، از سطح ابتدایی، 87 زن ارتقا می یابند. این تعداد برای زنان رنگین پوست به 82 کاهش می یابد. این ارقام برای همه زنان و زنان رنگین پوست در گزارش سال گذشته با 86 و 85 مقایسه شده است.

    کارمن برایانت اخیراً پس از مرگ برادرش بر اثر سرطان لوزالمعده، از سمت خود به عنوان مدیر بازاریابی در یک شرکت فهرست مشاغل آنلاین استعفا داد.

    برایانت که می‌خواست نقش گسترده‌تری داشته باشد، گفت: «من این تصور را داشتم که زندگی واقعاً کوتاه است، و دلیلی وجود ندارد که در جایی باشم که به من خدمت نمی‌کند.»

    این طرز فکر به برایانت، که سیاه پوست است، کمک کرد تا به WizeHire، یک پلتفرم استخدام آنلاین، جایی که او معاون بازاریابی است، برود.

    او گفت: «بسیاری از زنان فکر می‌کنند که اگر سخت کار کنند، مردم متوجه خواهند شد و همین کافی است. حقیقت این است که زنان باید از خودشان دفاع کنند. و زنان سیاه‌پوست باید خط خوبی را طی کنند و مراقب باشند که شما چقدر تهاجمی به نظر می‌رسید.»

    از آنجایی که شرکت‌ها پس از انفجار کار از راه دور ناشی از همه‌گیری، به تغییر سیاست‌های دورکاری خود ادامه می‌دهند، مک‌کینزی و لیان این دریافتند که از هر 10 کارمند زن، تنها یک نفر می‌خواهد بیشتر اوقات از دفتر کار کند. خلاصه گزارش آن‌ها می‌گوید «بسیاری» از زنان، برنامه‌های کاری ترکیبی را دلیلی کلیدی برای پیوستن یا ماندن به کارفرما می‌دانند.

    توماس گفت: «زنان از کار جدا نمی‌شوند، بلکه از شرکت‌هایی جدا می‌شوند که فرهنگ کار و فرصت‌ها و انعطاف‌پذیری را که برای آنها بسیار مهم است، ارائه نمی‌دهند.



    تعداد بازديد : 450
    نظرات(0)

    بخش نظرات این مطلب


    کد امنیتی رفرش
    کلیه حقوق مادی و معنوی نزد (( تازه های صنعت موبایل )) محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب پیگرد قانونی دارد.
    خرمشهر کیدز لاولی کیدز پسران شیاطین سیاه
    × بستن تبليغات